Informatie

Even wat extra informatie

  • Als u problemen heeft met onze site, iets niet kunt vinden of bijvoorbeeld iets speciaals wil, neem dan gerust contact op met onze verkoopafdeling.
  • Iedere opdracht voor stempels, groot of klein, is bij ons welkom. Onze bezoek- en openingstijden van onze locatie in Eindhoven zijn maandag t/m vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. De webshop is 24/7 open om bestellingen te plaatsen.
  • Onze telefonische helpdesktijden zijn elke dag (ook in het weekend) van 08.00 tot 22.00 uur. Mocht het om wat voor een reden dan ook niet lukken met het online opmaken van een stempel en wilt u buiten de helpdesktijden toch een order doorgeven, dan kunt u uw order aan verkoop@kantoorstempels.nl en wij zullen hem in behandeling nemen.

 

Offerte aanvragen

Wilt u graag een offerte aanvragen, omdat u net even iets anders wilt. Dan maken wij graag een offerte voor u, ook voor grotere aantallen of complexe aanvragen. U kunt uw aanvragen doorgeven aan verkoop@kantoorstempels.nl.

Ophalen en verzenden

  • Als u op werkdagen vóór 15.00 uur uw bestelling doorgeeft, wordt deze meestal dezelfde dag nog verwerkt.
  • Indien u uw bestelling dezelfde dag nog wilt afhalen kunt u dit tussen 13.00 en 17.00 doen aan de Quinten Matsyslaan 35 in Eindhoven.
  • Indien u uw bestelling wil laten verzenden wordt deze bij PostNL aangeboden, die uw bestelling op het door u opgegeven adres meestal binnen 24 uur bezorgt.

Betaling

De kosten van onze producten ziet u direct op de website. Als u de inhoud uw winkelwagentje gaat afrekenen heeft u de mogelijkheid te kiezen voor 'afhalen' en 'verzenden'.

  • Als u uw bestelling komt afhalen zijn er geen meerkosten. U kunt bij ons dan contant betalen.
  • Indien wij uw bestelling opsturen brengen wij € 4,00 (brievenbus) of € 6,50 (pakket) verzendkosten/verpakking- en administratie kosten in rekening.
  • Bij uw zending ontvangt u de factuur die u binnen 14 dagen dient te voldoen op bankrekeningnummer:
    • IBAN: NL50ABNA0579238555
    • BIC: ABNANL2A

Registratie

U heeft op onze site de mogelijkheid u te registreren. Dit heeft diverse voordelen:

  • U hoeft slechts één keer uw adresgegevens in te vullen.
  • Uw bestelde stempels worden in uw persoonlijke archief bewaard. Overzichtelijk en makkelijk om later nóg eens dezelfde stempel te bestellen of aan te passen.
  • U wordt door ons af en toe op de hoogte gehouden van onze nieuwe, misschien voor u aantrekkelijke producten.
  • Deze registratie is echter géén verplichting om op onze site te kunnen bestellen. Bij een eenmalige order kunt u aan het einde van uw order ook eenmalig uw gegevens invullen.

Bezoekadres en postadres
Kantoorstempels.nl
Quinten Matsyslaan 35
5642 JC, Eindhoven, Noord-Brabant

T. 085 488 18 81
E. verkoop@kantoorstempels.nl

Kantoorstempels.nl is onderdeel van de Stultiens Group VOF
KvK Noord Brabant. 66725577
BTW. NL856674114B01